Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2015 08:30 - Близост
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 2057 Коментари: 3 Гласове:
14

Последна промяна: 06.01.2015 08:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не ми е необходимо да си тук.
Където и да си, до мен достига
гласът ти, като част от всеки звук -
и ромон тих, и песен на авлига.

Не ти е необходимо да съм с теб.
Усещаш как се сгушвам мълчаливо
в прегръдките ти. Всички богове
така, навярно, птичките приспиват.

Не сме си нужни. Знаем го добре.
Един без друг в света си оцеляваме.
Сред звездното, космическо море
намираме се, без да го признаваме.

От теб съм част, а ти си част от мен.
Какво, че ни разделят разстояния
и нямаме се в бухналия ден!?
Едно сме, без вини и оправдания.

И никак не е важно, в делник тих,
какъв товар държим и как замръкваме.
Позна се в мен, аз в тебе се открих
и време ни е вече да си тръгваме.

Душа в душа, когато се вплете,
без видимо, физическо присъствие,
на любовта вълшебното небе
обгръща ги. До сетното възкръсване.





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Разделени…
06.01.2015 10:15
не съм до теб
и няма как да бъда
изпратена съм
в друга равнина
една любов
душата ми пробожда
и тихичко ме пари
във съня

прости ми
ала с теб съм разделена
от времето от бурите
дъжда
за меч-пазител
съм била определена
когато се зараждаше
света

усещам те
в дълбокия си корен
така било
с Голямата Любов
превърнат си във приказка
във спомен
във вечен
неугасващ послеслов

Обичам те
а толкова е сложно
две думички
са цялото небе
за бягство вече
май е невъзможно
привлича ни
безкрайното море

На три ще скоча
без да се обръщам
с преплетени до костите
ръце
а после дълго знам
ще се завръщам
към изтерзано нечие
сърце

04.01.2015г.
@Eli

пп : И ЧНГ:)
цитирай
2. shveik5 - Без пламък, ни се изгаря ни се възкръсва!
07.01.2015 21:38
Душите не се ли привличат, телата остават бездушни, физическото става неодушевено.
“ Свещ от свещ се пали, а душата от душа” -Блага Димитрова- и изгорят ”До сетното възкръсване”
цитирай
3. dennis - Такава близост. . . Дали е сродна ...
14.06.2016 00:06
Такава близост... Дали е сродна душа или самото божество? Напомни ми за края на едно друго любимо - "Не умира такава любов, от която живеят душите ни!" И това е самата истина, нека да бъде! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1644427
Постинги: 512
Коментари: 1732
Гласове: 24045
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930