Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2015 09:23 - Сянката
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 2234 Коментари: 3 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пристъпвам като в сън... Забравен храм
от дебрите на времето изплува.
На здрачния, небесно мек екран,
звездите прожектират светло чудо.
Тук, струва ми се, вече съм била -
познавам всеки храст и всеки камък.
Дали не е игра на паметта,
или пък, странна зрителна измама!?

Зад грохналите, каменни стени,
сребристо сива сянка се разкрива
и тихо ми прошепва " С мен тръгни,
познаваш ме. Да, аз съм още жива.
Сега съм тук, в безплътния си свят,
където пожела да ме изпратиш,
но - знаеш ли - и в призрачния град
живеят дъщери на самотата."

Коя е тя? О, Господи, коя!?
Кошмар ли пак сънувам, Боже мили!?
След призраци не искам да вървя,
а да си тръгна - просто нямам сили.
Последвах я... Навярно я познах -
онази част от мен, без глас и име...
На времето безжалостният прах
покрива, но запазва всичко минало.

Къде ме води? Може би, натам,
където съм била добро начало
и извор чист. Или пък, мрак? Не знам...
Дали ще ми покаже края в бяло!?
Пробождат ми очите светлини,
държи ме в плен забравена пътека,
въртят се като пумпал всички дни
отписани, с ръка, наивно лека...

И пак връхлита тази празнота,
която може с Нищо да убива...
На сянката коварната уста
не спира да повтаря "Аз съм жива".
А аз я следвам, бледа и сама,
дори без опит плах да възроптая
и виждам как, в окото на света,
преливат се Началото и Краят.



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ysmivka - Намерено на едно стъкло :)
03.02.2015 11:10
Тя не е призрак, тя е истинска,
обикновена, земна.
Не разбира защо така те плаши,
намира те чрез интуиция.
Вярва, че е нечия половина
и иска просто яснота.
Ако ти вреди, ще си итиде,
не се погажда със тълпата.
цитирай
2. анонимен - Колко хубаво пишеш, Вики, но кой ти ...
03.02.2015 14:54
Колко хубаво пишеш, Вики, но кой ти гледа вече поезия в това озъбено време. Все пак, браво! Както винаги.
цитирай
3. donchevav - Разкошен стих! Чиста проба поезия! ...
03.02.2015 15:43
Разкошен стих! Чиста проба поезия! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1638779
Постинги: 512
Коментари: 1732
Гласове: 24025
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930