Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2022 08:34 - Терлици за паралелни вселени
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 6855 Коментари: 7 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В погрешния ъгъл на кръглия свят, заплитам терлици зелени,
та с тях да прекрача незнайния праг към куп паралелни вселени.
Отляво ми смига щурец виртуоз, че някъде там е изкуство
единствено с музика всеки въпрос, досадно бръмчащ, да пропуснеш. 

А вдясно се хили тапир под мустак  - не пита защо ще отивам,
а само дали пак ще бъда и как, в различна среда, самодива,
пък аз му се плезя,  че може би плът и вид са напълно различни,
но само да мина през тих горски кът, на себе си пак ще приличам. 

Какво ли ще срещна по пътя - не знам, но смело ще хукна нататък.
По стръкче равнец на вселена ще дам, за паметен дар от земята.
И  може би,  в някой измислен момент, по земному хляб ще замеся
за всички приятели, дето без мен, се крият зад звездни завеси.

Терлици плета и прехвърлям за миг десетки разрошени бримки,
че земното време стремглаво лети, но скоро ще гледам на снимка
познатата вече години наред и скучна до болка реалност.
Не са ми потребни компас и билет, а само едно огледало. 

Навярно се чудите -  как без компас из космоса стръмен ще скитам,
а аз като луда се смея на глас, рептил че за пътя ще питам
или пък по хлъзгава, плоска стена, гигант белобрад ще ме дърпа,
да мога от бързата, звездна шейна, да махам със шарена кърпа. 

Потрябвам ли някому, кодът зелен веднага насам ще ви прати.
Терлици ли нямате? Те са от мен – по мярка и с цвят на салата.
Галактики много, но в точка една магьосникът древен – всемирът -
щураци, орисани с луда глава с магнит, до  безкрайност събира.




Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vasisid7 - САМОДИВА...
31.05.2022 09:19
ХУБАВО И ОМАЙНО!
ПОЗДРАВЛЕНИЯ!
цитирай
2. notfun - ....верно, лудичките, се намират...
31.05.2022 09:23

...като чуя, само..Космос, и Звезди..
знам, че си Чудо,ти.))

Навярно се чудите - как без компас из космоса стръмен ще скитам,
а аз като луда се смея на глас, рептил че за пътя ще питам
или пък по хлъзгава, плоска стена, гигант белобрад ще ме дърпа,
да мога от бързата, звездна шейна, да махам със шарена кърпа.
цитирай
3. kvg55 - zemela,
31.05.2022 10:01
Де да имаше такива терлици, с които да крачим из Вселената?!
Добре си го измислила.
цитирай
4. dobrodan - Едно от най-добрите стихотворения, които
31.05.2022 19:42
се е случвало да прочета в живота си :).
Благодаря ти :)!
Да, поезията е точно това, което си написала.
Шапка свалям.
цитирай
5. donchevav - Такава поезия наистина праща в п...
31.05.2022 23:11
Такава поезия наистина праща в паралелна вселена! Поздравления, Вики!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Земела!
01.06.2022 08:17
Така е, в непознатите вселени , човек трябва да стъпва внимателно, на пръсти и по ...терлици
Да не го усетят вражески настроени и да не повреди нещо много ценно!

Хубав ден!
цитирай
7. bven - Честит празник на детето!:)
01.06.2022 09:05
Прекрасно настроение и радост носи твоя стих:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1638527
Постинги: 512
Коментари: 1732
Гласове: 24025
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930