Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2021 22:29 - Провал, нова работа и прием в болница.
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4584 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте , любими блог читатели . Провалих се , отново .
На изпита по специалност имам 5,50, допуснаха ме до изпит по език и там бам провал с гръм и трясък 4,50, което значи , че ако другите момичета имат 6, аз съм аут агейн.
Отписала съм го и това кандидатстване , защото в интерес на истината , не очаквам да ме одобрят мен , въпреки , че въпросната колежка , която декември беше взела изпита по специалност с по-висока оценка от мен , на английския е имала 2.
Но аз не вярвам сега да има пак 2 , защото излязоха супер щастливи от залата.
Все тая не е на живот и смърт , ще опитам пак последен път декември и край.
Официално на 28ми юни ми е последният работен ден в 5та градска , от 1ви юли съм вече рехабилитатор в хирургична клиника на УМБАЛСМ Пирогов.
Щастлива съм, дано бързо се сработя с колегите. Вече няма да съм зависима от ковида , ще съм си на работа по специалността , в най-голямата болница в София.
А на 24ти юни влизам в майчин дом за изследвания с цел спиране на противозачатъчните и вече правене на опити за бебе с Мр Р , с който вече си живеем заедно .
Малко по-малко нещата , си идват на мястото.
На 30 ти Ради има рожден ден и за първи път ще подарявам пръстен . Дано не греша и се окаже МЪЖЪТ НА ЖИВОТА МИ. ОБИЧАМ ГО.
Скоро ще има пост с отговори на ваши въпроси и такива, на които аз се спрях след толкова време отсъствие. Знам , че този вид постинги ви харесват.
Приятна вечер.



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Пожелавам успех в начинанията,
19.06.2021 22:53
и най-вече добри,и хубави хора като колеги на новото работно място! :)))
цитирай
2. barin - Успех, zdrachna. Не може да има само ...
22.06.2021 05:38
Успех, zdrachna. Не може да има само провали в живота. Всичко трябва да се обмисля.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109560
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031