Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03 19:46 - * * *
Автор: sarang Категория: Поезия   
Прочетен: 99 Коментари: 0 Гласове:
1




Обичам мъжете да ме обичат,
обичам мъжете след мене да тичат.
Обичам мъжете, които са смели,
обичам мъже за любов зажаднели.
Обичам мъжете, които ме искат,
обичам дори и от тях да завися.
Обичам мъжете да ме целуват
и после без повод да ме ревнуват.
Обичам мъжете да ме докосват,
любов и пари по мен да прахосват.
Обичам мъжете, когато са умни
и мили и нежни и сладкодумни.
Обичам мъжете, с които съм дама,
които ме карат да съм желана.
Обичам мъжете да се шегуват,
със чувство за хумор да атакуват.
Обичам мъжете, които умеят
когато съм тъжна да ме разсмеят.
Обичам мъжете, които угаждат,
обичам ги даже когато досаждат.
Обичам мъжете, когато са дръзки
любов и омраза във мен да насъскват.
Обичам дори и теб Казанова,
нищо, че утре ще си със нова.
Обичам мъжете със мен да се борят,
обичам мъжете за мен да говорят.
Добри и любезни да са със мене,
обичам мъже-джентълмени.
Обичам, когато съм тяхното цвете
и мамка му, вярвай, обичам мъжете.
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sarang
Категория: Поезия
Прочетен: 38620
Постинги: 445
Коментари: 27
Гласове: 144
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930