Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2022 18:11 - ...."""мрежови..войни"""
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 744 Коментари: 10 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   
   image


  Епика, Класика..в бранша, де се вика...)
 имало..и Мрежови...войници, и...войни4кии...
 със  омешани,, вторични..полови белези@))))
 ето, тва  е ТО..Демокрацията..Свобода , за всеки..
  и..Интернет...на корем @
 конКуренция..до  последна..Д@пка..братья, и сЕстри..
 по Умните, Бързи, Смели..и,Сръчни..ОЦЕЛЯВАМЕ..,,
 напук,..на  редовните,статисти, и жълтата.плява..наоколо...
..................
 амаа, че.тъжнооо, ми станаа,.за Пуберитетаа..
  от толкозз  анимационни  герои, и Музи..
  и,витиевати т@пни...то,.Свят, ми се..зави @
  не свътшва, Керванаа, на....мрежовата..  Драмаа..
 умноженаа , мултиплицирана..и украсена....
 на , ПиЕр, на  5 Квадрата @@@@@


 още  едно...АлтерЕго...)


image
многоо...обичаам...тъ пи, и Големии..Слонове, замисли се Елена   @=@


image

За да си поиска обещаната награда от Афродита, Парис отишъл в двореца на Менелай, където бил приет като гост. Противопоставяйки се на древните закони за гостоприемство, Парис съблазнил Елена
и избягал с нея.






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://www.filmi2k.com/troy-troya-2004/
28.06.2022 18:33


потърсете и филма...ако, още сте ..живи ))
цитирай
2. troyna - тук, съм на лично, ако, ме потърси, някой..ПариС до 40!!!)))
28.06.2022 18:41

Бунгаа бунгаа, елате, у Пескара @@@

Хайде тичайте да докрадвате постинга! Че и бан да искате!
Аз например го искам, модераторе ГЛУПАВ! :-):-)

3. vacsine - Това ТО някаква обида...
17:58
Това ТО някаква обида по отношение на пола Ви ли е
цитирай
3. troyna - ...и най..дртата лъжааа...мдаа..
28.06.2022 18:45
Елената, хич..не е била..така.красива...

ама, Войната, е Лудост...не подбира...

цитирай
4. troyna - 23.06.2019 09:30 - №1- намалете важността.
28.06.2022 18:57


Автор: troyna Категория: Музика
Прочетен: 586 Коментари: 1 Гласове: 4


..отивам...да си правяя..Супата топчета, с чили , и бг кисело мляко
+++ яйца, застройка + многоо магданозз..
ЛЮБИМОО..изкушение..а ,имам още. многооо...
сега, ометахх 1 кило хрущялки....
цитирай
5. radostinalassa - Още си тука....
28.06.2022 19:21
Намали шампанското, ще ти срине имунитета.
цитирай
6. marana69 - рачее, още не съм яла, бе мила ) честно,заради теб.съм още тук..)
28.06.2022 19:47
...изпихме го на Рден...
вече, на другият Рден.. юли, е Виктория
а Боби , в август @@

Шампанското - вино за богове и... простосмъртни

Още преди 500 години монасите Дом Периньон и Жан Удар
правели от черно грозде бяло искрящо питие,
което вдъхновявало, опиянявало - направо омагьосвало

"Когато побеждавам, пия шампанско, за да празнувам,
когато губя - пия, за да се утеша!"
Наполеон след битката при Аустерлиц
цитирай
7. radostinalassa - Надявам се, че не си толкова нисичка...
28.06.2022 20:17
Аз не пия, защото имаме алкохолици в родовете. Профилактика, а и с тия вируси и химтрейли...
цитирай
8. milady - ....аз съм Дама, 1 62, не съм Мотовила,..
28.06.2022 20:33
като, мара го4ева ваксата,
1,76 на 45 кила, мокро, и № 43 ,лопатари..
ужаасТ,разбра ли, най накрая..като руссский реотан..
кой, кой е..
и КОЯ е, мЪргарицата, 866 )

и гого слаб...знае,ама, го е страх.Тя да не извади..личните...
хехех...кой, не ги научи тезз..
те са двама луди Троли- мара, се парви на мъж
а ,гого, се прай..на жена!!
стараа блокова история..АЗ съм и Автор, и драматург..)
цитирай
9. radostinalassa - Кажи ми Функе...
28.06.2022 20:40
от кой сой си?
цитирай
10. notfun - ..аз съм тук..родена..Културата Варна..в Сърцето на Добруджа)
28.06.2022 21:18
след последният Потоп в Междуречието, Тигър и Ефрат..
бягат насам, през Иран, Индия, Анатолия..Армения
разни племена..за да се спасяват..
семити, етиопи, арамейци, и бербери ( със сини очи)
бягат, насам, след Потопа, пр 10 000, в Месопотамия/Вавилон
.........за това , съм изчела , поне 12 книжки..от расзл..автори...
Те, донасят тук Култура, писменост Занаяти..и други
Астрономия, Архитектура...
Астрология и медицина...
аз, вярвам в тази История, от Битие, Първа глава..

между другото..опитай да мислиш, логически..
АЗ не вярвам много
в Интернети..камо ли..ФБ..
затова , и сега, се правят разследвания..за да се докаже, че ние
сме БОЖИЯТ народ...сещащ ли се ))
и ТЕ ще си...върант Земята тук, раче, Те и го направиха, почти на 85%
и после..ще станем пак...Раят на земята...
/ това , БЕЗ хервейски..капитал, немаа да стане..

уморих се., днес, с тезз тъпачки тук/ и Хльора и ваксата
и ге4ето бръм, с Библиотеката..
лягам си..с книжката..
лека...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1358290
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1309
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930