Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2015 12:49 - Спорна власт
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 5203 Коментари: 5 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кралице на сълзи и на безсъние,
усмивката сковала, сетивата ми,
промъкваш се и пращаш ме на дъното -
неканена, разкъсваща, нечакана.

Без армия превземаш, без стратегия,
дворец от тръни правиш си в душата ми
и с мантия, стоманено дантелена,
завиваш безпощадно светлината.

Коя си, откъде си ти, какво си -
по свой ужасен начин зла и мила!?
Понякога задавам си въпроса,
дали това е цялата ти сила?

Не можеш нищо, нищо да направиш -
лишена си от власт да ме убиеш.
Достойно ли е хватката си здрава
зад жезъл и корона да прикриеш!?

Единствено страхът от теб е мощен -
твой верен паж, прилепчив и коварен.
Не би могла без него тихи нощи
да населяваш с дяволски кошмари.

Без него инструмент си - тих, покорен,
в ръката даровита на ваятел -
в изкуство би могъл да те затвори
или да те превърне в свой приятел.

Владетелко, трънлива и жестока,
с какво си всемогъща, пък и колко!?
Аз мога да се вдигам нависоко
на твоите криле, госпожо Болка.



Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bryunetsnakovalnia10 - "Коя си, откъде си ти, какво си - Владетелко, трънлива и жестока"
29.05.2015 14:58
хи хи хи


….oooO…………..
…..(….)…Oooo…
……)../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
....…………(_/…….
..… АЗ БЯХ ………
..………. ТУК ….….
цитирай
2. shveik5 - Изболяно!
29.05.2015 21:35
Духът лети по-високо от болката, затова е силно и извисяващо -наД крилете на, госпожа, Болката.
цитирай
3. travell - :)
30.05.2015 20:51
Тя, Болката на всички е позната,
върлува си свободно из страната,
но колкото и слаб да е човек,
за всяка Болка има си и Лек!
цитирай
4. pvdaskalov - * ! *
31.05.2015 15:32
Тук виждам само приятели.
Първият едва го познах с тези два десни крака. Но за комуфлаж се е сетил да премести единия палец, където му е мястото.
С втория ще пием бира някой ден в Златна Прага, а третият е виден европейски брокер и уважаван от мен майстор на разкази с незабравими сюжети.
Самодивке, а за теб какво да кажа. Докато четях творбата ти, все се питах какво ще да е това чудовище, дето те тормози. Тъкмо запрятах ръкави да идвам на помощ и се оказа, че е добре познатата, разнообразната, нахалната Болка. Майсторлъкът срещу нея е да не й обръщаш внимание. Трудна работа, нали? Прави те половин човек, от каквото и да е естество тя...
Пожелавам ти да не те спохожда от благодарност, че си й посветила цяла една изящна ода.
Поздрави!
П и е р
цитирай
5. bryunetsnakovalnia10 - Ех този Пиер, този Пиер...
01.06.2015 11:27
Обръща внимание на Детайлите!
/макар и да не казва нищо за интересните точки в "картинката" с двата десни крака, а те са съществени/
Но по-важното е фразата: "Тук виждам само приятели."
Пожелаван на всички Ви да сте обградени отвсякъде и навсякъде с и от Приятели.

….oooO…………...
…..(….)…Oooo….
……)../…..(….)…..
…..(_/…….)../…...
...…………(_/……...
..…АЗ ПАК БЯХ…..
..……. ТУК ….…....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1646634
Постинги: 512
Коментари: 1732
Гласове: 24053
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930