Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2022 12:13 - Писмо до отвъдното
Автор: zemela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1701 Коментари: 8 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пораснах, мамо. Приказките детски,
от теб нечути, също не разказах.
Май всичко вече срещнах. Не е лесно,
но някак се опазих от омраза.

Светът е свят - откакто ти замина,
не се е променил към по-красиво.
Пак зима се промъква към комина,
а аз не виждам смазващото сиво.

Отдавна съм забравила, че трябва
за някого да бъда съвършена.
Живот жесток - от всички ни ограбва
по стрък тревичка, пролетно зелена.

Научих се коприва да засявам,
да боцка и да пари под краката,
за да съм будна, слънце щом изгрява
и билки да ти пращам по луната.

Не ме мисли, простила съм за всичко,
захвърлила съм битки и товари
и не сърце в гърдите ми, а птичка
крилете си за полет днес разтваря.

Добре съм. Още помня висините,
в които приютявах си душата,
когато ми нагарчаха не дните,
а цялата отрова на земята.

Успявам, ден след ден по пътя крача - 
усмихната, уверена и бяла.
Отдавна съм голяма. И не плача.
Дано и ти, оттатък, си успяла.



Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vania23 - Здравей!
14.11.2022 14:02
Четем се, а не се познаваме. Приятно ли е! Аз съм Ваня.
Стихотворението ти ми напомни за последното ми ходене на психолог. Посъветва ме да напиша писмо до майка си. Тя почина на 1,12,2020 и от тогава не съм същата...
Още не съм го написала.
А твоето писмо е готово. Силен човек си, zemela. Успяваш да трансформираш. Аз ... Дълга тема.
Благодаря за хубавото стихотворение!
цитирай
2. batogo - !!!:))) Чудесно е, Земела!
14.11.2022 15:01
Духът, който носиш в себе си, те прави чиста, силна и свободна от човешките предразсъдъци...
Поздравления и почитания!
цитирай
3. iw69 - И
14.11.2022 15:16
аз понякога споделям мисли с баща ми, който е в отвъдното...

Поклон пред родителите!
цитирай
4. donchevav - Ох, казала си всичко, което и аз, и ...
14.11.2022 18:38
Ох, казала си всичко, което и аз, и Ваня, и всички дъщери, загубили скъпите си майки, бихме искали да кажем, но си го написала така, както само ти можеш. Възхищавам се на покоряващото вълшебство на думите, които намираш, на образите, които вплиташ в чувството. Извинявай - свикнах на такава висока проба поетичност в стиховете ти, че дори тук, в тази толкова съкровена изповед, неволно търся и откривам майстора на словото.
Светло да е на душата на твоята майчица! Сигурна съм, че където и да е, се гордее с теб и ти помага!
И аз изживявам тежко "сивото" на месец ноември - на днешния ден преди 52 години погребахме татко, на 24-ти преди вече 9 години почина майка. Няма забрава - всяка година по това време се разболявам:)
Прегръщам те, мила приятелко! Бъди здрава!
цитирай
5. vasisid7 - ***
15.11.2022 10:16
Чета и преглъщам...Трудно...
Поклон и почитания!
цитирай
6. kvg55 - zemela,
15.11.2022 13:31
И аз от време на време говоря с баща си.
цитирай
7. zax - Майка ми си отиде когато бях осми ...
15.11.2022 20:52
Майка ми си отиде когато бях осми клас. Тя направи всичко възможно и повече нямаше живот отреден за нея
Но тя ме научи да живея, и съм и благодарен за това.
цитирай
8. shveik5 - Загубим ли майка си, сякаш всички мостове зад нас са се срутили.
17.11.2022 22:26
Сякаш оставаме дърво без корени. И уж сме пак изправени, но я няма оная невидима пъпна връв, която никога не е прекъсвала. И понеже майката е и дома, в който се прибираме да ни олекне от бремето на времето, ще цитирам една мисъл, която наскоро прочетох:
„Домът е хора, а не място.
Ако се върнеш там, след като хората са си отишли, ще видиш само онова, което вече го няма.“ А ти, ти си написала нещо красиво човешко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zemela
Категория: Изкуство
Прочетен: 1646726
Постинги: 512
Коментари: 1732
Гласове: 24053
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930